// We Are Young !
Disclaimer


Do follow do talk. There's Mr Nice Guy in this blog :D wanna know more? Meet the owner. Adios.

Back to main page.
Meet the owner.
Wanna exchanged the links?


Chatzone



Credits

Template is made by Sharo.
Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Nazirullah 2012.


Older Posts →
ini lah sebuah kehidupan.. :)
Sunday, January 19, 2014 , 8:06 AM , 0 Comment[s]
bismillahhirahmanirahim....assalamualaikum to all blogger..:)...berhabuk mcm apa da blog nie tanpa sebarang update dr si blogger yg pemalas...mungkin ini la kekangan hidup sebagai manusia..apabila ada apa yang ingin diluah,,,baru la terhegeh-hegeh cari balik....hee...wahai blog yg budiman,,,jangan merajuk yea...bukan lupa or da xingat untuk menambah isi dalam perut paparan di blog ini...tapi hidup ini lebih memerlukan utuk banyak menyepi..dengan pelbagai masalah di 2013...sekaran sudah 2014...Azam yang belum terlaksana ditahun lepas akan cuba dilaksanakan ditahun nie...kekuatan untuk bangkit dari segala kegagalan lalu masih lagi menjadi luka dalam kehidupan ini....

ibarat hati yang hancur berderai,,,apabila bisnes yang semakin stabil..tiba-tiba menjadi huru hara disebabkan oleh dari sikap manusia yang tidak pernah cukup,,dan inginkan sesuatu dengan melawan arus...meletakkan diri aku sebagai mangsa...tapi tak pe,,,aku percaya...ALLAH sentiasa bersama oran-orang yang benar...disetiap langkah aku disokong penuh oleh umi abah dan adik beradik..umurku baru sahaja menjangkau 22 tahun..tapi aku cuba utuh dijalan ini...bia la apa yang berlaku itu,,yang sudah berlaku biarkan ia berlalu...dimasa depan banyak agi yan menanti,,heee,,,so,chilll..

malas la na cakap hal perniagaan ak nie..masa aku masih lagi panjang,,apa yang aku tanam dalam diri..."ANDAI AKU GAGAL KALI KE 1000 AKU AKAN BANGKT UNTUK KALI KE 1001"...yang penting percaya kan ALLAH..jujur dalam menjalankan amanah...kadang-kadang kita lupa yang seringgit lebih besar nilainya dari 1 juta yang mereka tidak jujur perlukan..hee,,so,2014..aku aturkan langkah satu persatu...so,team futsal aku masih lagi utuh...team bola da kurang sokongan moral dari sahabat-sahabat lain...ditahun 2014 nie jugak aku berjauhan dengan salah seorang sahabat aku yang telah balik ke kampung halaman...selama 3 tahun kami hidup bersusah payah...akhirnya,rezeki ALLAH untuk beliau dinegeri kelahiran beliau jugak..miss u a lot bro nufal....sahabat yang masih ad setia disamping aku sekarang arep still menjadi kekuatan ak untuk menjana sesuatu yang baru disini...kami bertiga bersahabat tanpa ada memilih pangkat darjat atau keturunan,,kalau x...xkan la aku ngan sahabt aku dua orang tu makan nasi kongsi..itu cerita n pengalaman yang pernah kami lalui,,,

KL bukan sebuah bandar yang menyenangkan..disini beribu masalah yang ada...tapi apabila ada sahabat disisi..tenang...dan masalah senang dihindari...disamng itu jugak sahabat-sahabat yang lain..yang sentiasa ada...jika bercakap soal cinta...aku mengenali seorang wanita nie sudah 3 tahun lebih...tapi terlalu banyak dugaan yang perlu ak tempuhi,,,yeala,,aku lelaki,..ad je cerita yang xmenarik didengar tentang diri aku..but chill..kita letakkan cinta itu pada ALLAH..dan ALLAH akan letakkan cinta itu pada tempat yang sebetulnya...Junaiza..i hope u read this...bukan menolak cinta itu satu kemurngan dalam hidup kita..tapi seakan tiada jalan penyelesaian...bia la CINTA ini aku serahkan pada yang hakiki agar dikemabalikan pada yang hak...:)..jika benar cinta itu buta..maka berterbangan la kasih dan sayang tu....(malas da na taips sal cinta ini sebab ia seakan tidak memberi sebarang makna)

so,gua sudah capek menulis ini...so,nyteezz bloggerss...will weet again...:)..muahss..much love from me...nazirullah nordin...MNN..:)assalamualaikum..:)..bye

futs@la..here we come
Wednesday, February 20, 2013 , 12:21 PM , 1 Comment[s]
Thankss to abi nubli 4 all the pics...
thankss to all my friend coz buat ak rasa tenang n gembira
























contact-0105705935
friendly atau apa2 aje..
klw ad sponser na masuk pown ley kol...heee

lumrah hidup..
, 12:07 PM , 0 Comment[s]
siapa kita untuk meminta sesuatu yang baik dari manusia..kita hanya sekadar mampu berusaha,berdoa dan redha...kerana kitaperlu ingat dunia ada kiamatnya..maafkan diri ini andai ada terlanjur kata atau perbuatan...

fuhh...da lama sangat xupdate blog nie..bkan sebab kekangan masa or what..tp nie semua sebab laptop hilang..na buat kerja susah..proposal hilang..duit hilang...semua xde...xpew..bukan rezeki la tu kan bak kata org tua2...kita kena terima kalau kita yakin yang allah tu ada..:)..

just wanna post the simple thing..:)..hee...sorry..coz im to tired...im hurting...nut its ok...everything gonna be ok...coz aku sedang belajar menerima kehilangan kebahagiaan...kerana kadang2 tu bkan hak kita..

bye....see u next posting...