// We Are Young !
Disclaimer


Do follow do talk. There's Mr Nice Guy in this blog :D wanna know more? Meet the owner. Adios.

Back to main page.
Meet the owner.
Wanna exchanged the links?


Chatzone



Credits

Template is made by Sharo.
Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Nazirullah 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Perjalanan Ku masih jauh..TAK APA...SABAR,,:)
Thursday, December 20, 2012 , 1:27 PM , 0 Comment[s]
aSSalamualaikum..and salam subuh semua....this is the day,,heee..tu post yang lepas la...kali nie da post bary da...aku kali nie juz na menceritakan sedikit perjalanan aku dari dungun ke kuala lumpur...Bukan atas alasan suka-suka na berhibur aku datang ke sini.tetapi aku datang dengan satu tujuan,,,,n dengan pelbagai kerja yang perlu dilaksanakan....."jika diizinkan ALLAH aku na semua niat and segala kerja yang aku lakukan nanti..akan diberkati dan diberikan pertolongan oleh ALLAH.."amin,....

ahad malam aku naik bas pukul 11.30 malam dari dungun ke kuala lumpur..nie bukan la perkara yang asing bagi aku tetapi memang da menjadi kenderaan wajib aku jika berkeseorangan na ke kuala lumpur....dalam bas macam biasa la..mula-mula masej..lama-mala tertido...aduii..hee...aku sampai KL dalam pukul 5 pagi..punya la lemau dux dalam bas lama....tapi xpew la...relax jew la...da samapi masej family kesayangan yang aku da sampai...lepas tu kol kawan suh datang ambik....kol la si syaher dengan alip,...diorang pown datang la..malam tu jugax diorang mainkan aku...hahaha.....da lalu depan aku dye pusing pergi ke jalan sebelah tunggu aku belah sana....aku pown jalan la kaki..pergi kat diorang..aduii...panass...hahaha...

pagi-pagi tu jugax sepatutnya ada kerja...tapi apakan daya..da terbabas...tertidor sampai tengahary....bangun-bangun siapkan kerja...lepas tu rehat jap..sebab malam tu ada janji dengan orang na jumpa gi stadium mpsj di subang,,,,tapi malam tu plak kena cancel..sebab aku xde kenderaan....na pergi ambik kereta kat ampang malas,,,,tapi aku tangguhkan benda tu ke hari esopnya....aduii...macam-macam aku niekan...haahha....pape pown..life aku sekarang lebih epy macam nie..sebab aku rasa mcam aku ada satu tanggungjawab yang perlu aku selesaikan..dari aku buang masa ntah pape tu kan...hee....

kos kat sini jangan kira la....sekali ambik teksi...mau kena RM 20..so xpew la...walaupown sehari 4 kali ambik teksi....biasa la tu...lepas tu...hari esoknya tu pergi la jumpa orang yang patut aku jumpa tu...da jumpa....berbincang la...dekat serdang....bincang-bincang..sampai la ke pagi...kitorang xsedar sembang boleh lama mcam tu...n coach cakap la...da lama kita xjumpa kan nazir..best sembang sampai ke pagi...haha..lepas tu balik ke gombak....pergi makan dulu...aduii..penat2..sampai aku balik terus lena...

so,today is friday,apa yang berlaku hari nie lagi..xtahu la...tapi semua da aku aturkan,,,,satu persatu...n hope aku kuat untuk jalankan semua ini..dalam pada masa yang sama..aku juga mencari beberapa pelabur untuk melabur disyarikat nanty...so,tu jew la na merapu malam nie...hee....n harap korang pown doakan aku yea...coz...aku tulis nie ikhlas niat na berkongsi dengan saudara islamku semua...:)...SAVE GAZA..I LOVE ISLAM..hee....sape na tydo tu..nyte....:)..have a good dream...bye..salam..

FB:http://www.facebook.com/profile.php?id=1240885879